بوتیل یخچال رودخانه خشک شدن رودخانه رودخانه

بوتیل: یخچال رودخانه خشک شدن رودخانه رودخانه خشکی پدیده عجیب کانادا سرقت رودخانه

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی امروزه از نقد جهت لجن‌مال کردن افراد استفاده می‌شود/ شاهد نرمش و اراده‌‌ی جهت برطرف حصر هستیم ، مطهری

نائب رییس مجلس با تاکید بر اینکه جهت نقد باید خیرخواه باشیم، گفت:‌در گذشته نقد جهت تملق و چاپلوسی بود ولی امروز جهت لجن مال کردن افراد استفاده می‌شود.

امروزه از نقد جهت لجن‌مال کردن افراد استفاده می‌شود/ شاهد نرمش و اراده‌‌ی جهت برطرف حصر هستیم ، مطهری

مطهری: امروزه از نقد جهت لجن مال کردن افراد استفاده می شود/ شاهد نرمش و اراده ی جهت برطرف حصر هستیم

عبارات مهم : دانشجو

نائب رییس مجلس با تاکید بر اینکه جهت نقد باید خیرخواه باشیم، گفت: در گذشته نقد جهت تملق و چاپلوسی بود ولی امروز جهت لجن مال کردن افراد استفاده می شود.

به گزارش ایلنا، علی مطهری در جمع دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر طوسی به مناسبت روز دانشجو گفت: سیره و روش پیغمبر اسلام یکی از منابع آشنایی انسان ها هست. سیره پیامبر باید جهت ما الگو و درس باشد.وقتی به زندگی ایشان نگاه می کنیم مشاهده می شود که بعضی امور جهت ما سلبی و ایجابی است.

امروزه از نقد جهت لجن‌مال کردن افراد استفاده می‌شود/ شاهد نرمش و اراده‌‌ی جهت برطرف حصر هستیم ، مطهری

نائب مدیر مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیامبر اهل مشورت با یارانش بود.این کار هم در دین آمده و هم شأن صحابه را بالاتر می برد. در جریان غزوه ها ما این دست رفتارها از پیامبر را زیاد مشاهده می کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما نمی توانیم جهت نشانه مقدس از وسیله نامقدس استفاده کنیم. بااهمیت ترین توصیه ای که از پیامبر می توانیم یاد بگیریم کیفیت استخدام وسیله هست. به عنوان نمونه این که ما جهت تبلیغ اسلام از هر پولی می توانیم استفاده کنیم؟

نائب رییس مجلس با تاکید بر اینکه جهت نقد باید خیرخواه باشیم، گفت:‌در گذشته نقد جهت تملق و چاپلوسی بود ولی امروز جهت لجن مال کردن افراد استفاده می‌شود.

مطهری در ادامه تصریح کرد: به عنوان نمونه هنگامی که فرزند ۱۸ ماهه پیامبر فوت کرد خورشید گرفت. مردم گمان کردند به خاطر غم پیامبر این اتفاق افتاد و ایمانشان زیاد شد ولی حضرت محمد (ص) آنها را در مجلس جمع کرد و گفت: این خورشید گرفتی ربطی به فوت فرزند من ندارد. این جا هم پیامبر نخواست از وسیله نامقدس جهت نشانه مقدس استفاده نکرد.

وی افزود: پیامبر (ص) راحت زیست بود و از ارعاب دوری می جست. بر خلاف بعضی از سیاسیون که خدم و حشم دارند و تلاش می کنند در دل مردم وحشت ایجاد کنند.

نائب مدیر مجلس شورای اسلامی در باب اهمیت روز دانشجو گفت: شهادت دانشجویان ۱۶ آذر یک نور و جهش در دل تاریکی بود. این دانشجویان در دل خفقان فریاد زدند، مانند قیام امام حسین که مردم عوام فکر می کردند حج، نماز جمعه و جامعه بر سر جای خودشان هستند ولی شرایط به گونه ای دیگر بود.

امروزه از نقد جهت لجن‌مال کردن افراد استفاده می‌شود/ شاهد نرمش و اراده‌‌ی جهت برطرف حصر هستیم ، مطهری

مطهری تاکید کرد: امام و پیشوای جامعه در خشت خام چیزهایی را می بیند و صلاح می داند که قیام کند. این دانشجویان نیز بینش داشتند که در شرایط خفقان قیام کنند. بعداز کودتای سال ۳۲ مردم و دانشجویان ناامید شده است بودند ولی این دانشجویان وارد میدان شدند.

نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در ادامه تشریح کرد: جهت کسانی که انقلاب کردند مهم بود چه کسانی بعد از شاه بر سر کار بیایند. شهید مطهری جایی گفت که ما حاضر نیستیم با مارکسیت ها کنار بیاییم و مهم است چه کسی راس حکومت قرار می گیرد و جهت همین شهیدش کردند.

نائب رییس مجلس با تاکید بر اینکه جهت نقد باید خیرخواه باشیم، گفت:‌در گذشته نقد جهت تملق و چاپلوسی بود ولی امروز جهت لجن مال کردن افراد استفاده می‌شود.

وی تاکید کرد: قدرت ها نیازمند نقد هستند و اگر نقد نشوند، فساد زیاد می شود. حضرت علی بارها فرموند مرا نقد کنید بعد مشاهده می کنید که شروع دموکراسی از کجاست و از غرب نیست. دموکراسی در یک دولت از نوع برخورد با منتقدان و دشمن های مشخص می شود.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که شهید مطهری فرمود هرجا غیر معصومی خود را بی نیاز از نقد بداند این خطرناک است گفت: نقد آداب خود را دارد. در گذشته نقد جهت تملق و چاپلوسی بود ولی امروز جهت لجن مال کردن افراد استفاده می شود.

امروزه از نقد جهت لجن‌مال کردن افراد استفاده می‌شود/ شاهد نرمش و اراده‌‌ی جهت برطرف حصر هستیم ، مطهری

مطهری تاکید کرد: جهت نقد باید خیرخواه باشیم و جنبش دانشجویی باید شرایط نقد را جهت خودش مهیا کند.

نائب مدیر مجلس شورای اسلامی با اشاره به بعضی از شاخصه ها و شرایط جنبش دانشجویی اظهار کرد: چون دانشجو هنوز وارد زندگی نشده می تواند پیگیر مطالبات باشد و چون جوان است می تواند راحت تر پیگیر امور باشد و از سوی دیگر به علت اینکه دارای هوش بالاتر است می تواند به وعده ها پیگیری کند.

مطهری خاطر نشان کرد: البته جنبش دانشجویی ضعف هایی هم دارد. نخست جوانی و هوای شهوت و هوس که ممکن است مانع کار آنان شود. توصیه دوم ابزار قرار گرفتن این قشر است که خود نباید اجاز چنین موضوعی را بدهند. سومین ضعف دانشجویان علم اندک آنها است که باید آن را تقویت کنند،

وی از دانشجو به عنوان یک مصلح اجتماعی یاد کرد و گفت: دانشجویان باید به وظیفه و آرزوی بزرگ های خود عمل و آنها را رصد کنند. ما آرزوی بزرگ حقوق بشر، زنان، آزادی، عدالت اجتماعی و غیره داشتیم که باید به این مهم بپردازیم که چه کرده ایم.

مطهری تاکید کرد: اگر همکاری و هم فکری دانشجویان در جریان انقلاب نبود، شکست می خوردیم همان طور که در راهپیمایی ۱۵ خرداد شکست خوردیم. در جریان انقلاب، جنبش دانشجویی را تقویت کردیم. همراهی دانشجویان در حرکت انقلاب بسیار موثر بود، امروز هم دانشجویان اگر نقصی می بینند باید بگویند.

نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران ادامه داد: شاید امروز فضای ارعاب و وحشت درست کنند تا دانشجو حرکت نکند ولی شما در نهایت ادب مطالبات خود را بیان کنید.

نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در پاسخ به این پرسش که آیا شما سنگ آقای موسوی خوئینی ها که قاتل پدرتان است را به سینه می زنید؟، اظهار کرد: آقای موسوی خوئینی گرایش و اخلاق مارکسیستی پیدا کرده بود که پدر بسیار دلواپس شده است بودند و در دیداری آقای مطهری گفت که به آقای موسوی خوئینی ها بگوئید به پیش من بیایند ولی نیامدند. در این حد من اطلاعات دارم و این که بگویم آن ها شهید مطهری را به شهادت رساندن را نمی دانم.

نائب رییس مجلس در مورد حصر نیز گفت: در یک شرایط اضطراری اصل مسئله حصر در دست شورای عالی امنیت ملی بود تا در آن شرایط نا آرام، جهت اینکه آرامش برگردد این افراد را حصر کنند. اختلاف ما در اینجاست که بعداز بازگشت آرامش، حصر دیگر در دست شورای عالی امنیت ملی نیست و دیگر در دست قوه قضائیه است که باید به این امر پیگیری کند.

وی با بیان اینکه طبق اصل ۳۷ قانون اساسی ادامه حصر غیر قانونی هست، گفت: در چند ماه اخیر با پیگیری ما یک نرمش در مسئله حصر به وجود آمده و یک اراده جهت برطرف حصر صورت گرفته هست. از ما خواسته شده است خیلی شلوغ و رسانه ای نکنیم ما هم مدتی سکوت کردیم ولی اگر ادامه پیدا کند، وارد می شویم.

مطهری ادامه داد: یکی از مردها که از سران قوا هم است گفته که حصر مجازات نیست. من هم گفتم اگر مجازات نیست شما هم ده روز در شرایطی که همه اتاق ها دوربین و شنود دارد و هفته یک بار ملاقات دارند، سر کنید. ما امیدواریم حصر برطرف شود.

نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران راجع به رویکرد فراکسیون امید راجع به دانشجویان ستاره دار اظهار کرد: این کار درست نیست که بعضا شاهدیم دانشجو کارشناسی ارشد قبول می شود ولی نمی تواند عضویت کند. ما تا جایی که دستمان باشد این پرسشها را برطرف می کنیم.

وی ادامه داد: شهید مطهری بعد از دستگیری و آزادی از زندان از تدریس در دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران منع نشد و فقط در مقطع ارتقاء از دانشیاری به استاد تمامی مسئله داشتند.

نائب رییس مجلس با بیان اینکه نمی دانم ضرورت ستاره دار کردن دانشجویان چیست؟ ، اظهار کرد: شاید اصلا یکی نظام را قبول ندارد ولی آمده دانشگاه درس بخواند. شهید مطهری می گوید همه می توانند در دانشگاه حضور داشته باشند ولی با تابلو اعتقادات خود بیایند. در حال حاضر اینکه می گویند اگر محصورین تعظیم کنند تمام هست، اگر عذر خواهی کنند تمام هست، اگر این ها ظلم کرده اند معذرت خواهی کنند تمام است را نمی فهمم و باید نگاهمان را عوض کردن دهیم.

مطهری افزود: هنگامی که می پرسیم جهت چی این دانشجو ستاره دار شده است می گویند در نشریه اش به مقامات توهین شده است هست. حتی رهبری بارها گفته است افرادی نظر من را قبول ندارد عیبی ندارد ولی نمی دانم آیا بعضی ها کاسه داغ تر از اش شده است اند. شما فضای حال حاضر را با ۸ سال پیش مقایسه کنید که چقدر بهتر شده است هست. ما زورمان در همین حد است.البته معقتدم مدیر جمهور بهتر می تواند کار کند صرف این که بیاید به عنوان نمونه تکیه ای به قوه قضائیه می اندازد و می رود درست نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کسی از رهبری انتقاد نمی کنند، گفت: این طور نیست. در جلسات سران قوا با رهبری، این افراد نظر خود را بیان می کنند و حتی نظر رهبری را عوض کردن می دهند.

مطهری در پاسخ به پرسش دانشجویی مبنی بر اینکه آیا جهت اشتغال جوانان کاری نمی کنید، گفت: به خاطر دارید که در سال ۹۲ نفت با کم کردن قیمت بسیار مواجه شد. بعد هم برجام پیش آمد و هنگامی که سرمایه دارند می درخواست کردند سرمایه گذاری کنند آن ها را ترساندند. بعداز آمدن ترامپ این وحشت زیاد شد که اگر سرمایه گذاری کنید مجازات می شوید.

نائب رییس مجلس تاکید کرد: اشتغال جز در سایه سرمایه گذاری داخلی و خارجی امکان پذیر نیست و تا زمانی که اقتصاد ما از دولتی و حکومتی خارج نشوو دولت و بعضی نهادها کوچک نشوند، امکان ندارد که پیشرفتی در اقتصاد حاصل شود. اگر بخش شخصی فعال شود اتفاق خوبی جهت اقتصاد می افتد لیکن بخش شخصی دنبال سود است.

واژه های کلیدی: دانشجو | دانشجو | پیامبر | استفاده | دانشجویان | مجلس شورای اسلامی | اخبار سیاسی و اجتماعی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه